Mirlay evet bana da yatış verilmişti sancı çıktığı için takip edilmeli demişti kadın doğum acil. Bende kanama gelmişti, rahimde yumuşama var, açıklık başlamış yatış öneriyorum dendi bikaç saate de suyum geldi doğuma alındım. Kendi doktoruna git bencede canım