annekiz6141 tgbnur41 maşallah betan cok ıyı 2 gün sonra ısrara sıkışık şekilde kadın doğuma gidebilirsin 🌸🥰
annekiz6141 tgbnur41 ıyı yaptınız bende en son 1700 kusurdu doktorum 2 gün sonra ıdrara sıkışık gel dedı öyle gıttım 🥰
kahveasigiii Ya hayırlı olsun ne güzel maşallah 🧿 Bir iki sorum var cevaplar mısınız? Göğüs hassasiyetiniz nasıldı yani ara ara geçip geliyor muydu? Birde adet olmadan önce hep adet sancısı yaşarız ya onu yaşadınız mı?
tgbnur41 kahveasigiii ben adet sancısı yaşamadım sadece ara ara kasıklarımda kramp oluyodu vucüt sıcaklığım artıyodu bide ayıptır söylemesi geç kaldığım için olan göğüs hassasiyetim sürekliydi elleyemiyodum bile ve aşırı olduğunduğan büyük gözükmeye başlamışlardı