Kızlar iyi akşamlar. Ben 16+6 haftalık hamileyim. Bu ilk bebeğim. Son on gündür akşamları hafif hafif kıpırdanmalar hissediyordum karnımda. Bebeğin hareket edişini hissettiğimi düşünüyordum. Şu son iki üç gündür pek hissedemiyorum. Nadiren hissettiğim o kıpırtıların da bebeğe ait olduğundan emin olamıyorum. Acaba bağırsak hareketleri falan mi diye. Aranızda benim gibi olan var mı? İlk bebeğinizi hangi haftalarda hissetmeye başladınız?