orhismommmmmm Bu zamana kadar gostermedı kahve içince kendıne geldi çocuğum. Erkek gelıyo💙🦋🧿🧿🧿🧿🧿💙💙💙💙💙💙💙💙💙😂😂
sunbloom123 orhismommmmmm sağlıkla gelsin miniş 🤲🤗 bende 15. Haftada öğrenmiştim oğluşumun cinsiyetini 🤭😍
Keziban orhismommmmmm maşallah sağlıkla kucağınıza alın inşallah ben 15. haftamdayım inşallah öteki haftaya öğreneceğim diye düşünüyorum devlette takipliyim
babymom2026 orhismommmmmm Bende 15+5te öğrenmiştim erkek senesi devam ediyor herhalde sağlıkla gelsin ☺️💙
orhismommmmmm sunbloom123 ayy hazır mısın erkek annesi olmaya ben garip hissediyorum hazırlıklara başladın mı
orhismommmmmm Keziban ayy kesinlıkle kahve iç. Cıkolata falan beni kesmedi 12 den beri kendını kapatıyor
babyshark__ Keziban girmeden vişne suyu iç ben öyle yaptım bir 10dk önce içmiştim o kadar hareketliydi ki dktor şaşırdı 😂
sunbloom123 orhismommmmmm valla bazen hazır gibiyim bazen sorguluyom ama sağlıkla gelsinde inşallah tek isteğim 🤭🤲 33. Haftadayım hala yüzünü göstermedi yan profil sırtı dönük şimdiden beni meraklandırıyo çatlatıyo 😂😂🤣
Keziban orhismommmmmm kahve ve vişne suyunu çok duydum. Peki gebelikte neler tükettiniz ben sürekli tuzlu bir şeyler yemek istiyorum
orhismommmmmm Keziban ben hani içi peynirli biner varya o canım çekmişti Sabahları saglam kahvaltı yao kefir oeynır yumurta yeşillik
sunbloom123 orhismommmmmm 🤣🤣 keyifçi diyo doktorum dürtüyoruz tatlı yiyorum hiç banamasın demiyo daha da kapatıyo diyo 🤣🤣🤣 bu hafta ümitliyim bakalım inşallah görürüm miniğimin yüzünü 😍🤲
Ziyangillerrr_ @orhismommmmmm Haziran bebişleri hep erkek sanırım ya bende 15+4te öğrendim doktorum erkek dedi bugün 16+1iz 14ünde yeniden gidicem doktora sağlıkla gelsin bebişlerimiiiz🩷🤍🤭
sunbloom123 orhismommmmmm evden çıkarken bazen içiodumda bu sefer hastanenin yanında cafe vardı kahveyi içip direk gidim 🤣🤣