Mryem1 Kızlar dogum yapali 26 gün oldu ve bebegimin poposunda çatlak varmış kaka yapamiyo. Doktor 3 tane krem verdi karıştırıp sürüyorum hepsini. Bunun haricinde başka ne iyi gelir acaba.
htc5858 Mryem1 anostol pomad en iyisi popo çatlağına inşlh biran önce geçer, böyle durumlarda acıdan dolayı bebeklerde kaka tutma oluyor malesef, ben ilk oğlumda yaşadım ve baya zor bir dönemden geçtik, umarım sizde olmaz 🤲❤️
aybalasmom Mryem1 makatta çatlak dışında bi belirtiniz var mı. Köpüklü, mukuslu ya da kanlı kaka gibi.
htc5858 Mryem1 benim oğlum 2 aylıkken başladı ve 3 yaşını buldu malesef, ne yaptıysak geçmedi kakasını tuttu hep tuttuk ça kabızlık oldu ve çok zor günler geçirdik inşlhh sizin hemen geçer gerçekten zor kimseye vermesin Rabbim