Kızlar 17 haftalığım simdi başvuru yapsam sayılıyor mu
senaakck nasıl oluyomuş başvuru
senaakck 20 haftalıkken başvuru oluyor
Yanlış yazmışım İBB yenidoğan 🤦🏻♀️