ebrudefnee hilalkaraoglu netleştirmek için testi tekrarlayıp kan verin isterseniz en net kanda öğrenirsiniz
hilalkaraoglu ebrudefnee evet öyle yapacağım normalde cuma kan vermiştim ama negatif çıkmıştı bugün öylesine idrar testi yapayım diyince bu görüntüyle karşılaştım bir iki gün geçsin kanda vereceğim🙏
melissamom_ hilalkaraoglu benim aynen böyle çıktı geç döllenmeymiş o yüzden gecikmem olmasına rağmen çok silik çıkmıştı, kan verip öğrendim. Hatta herkes yok negatif dedi ama pozitifmiş şimdi 7 haftalık hamileyim
hilalkaraoglu melissamom_ yaaa bende ondan şüphelendim bir de ovülasyon testim hep aynı koyulukta çıkıyordu c çizgisi kadar net koyu da değildi ama bakalım inşallah güzel haberler alırım ❤️
hilaltor hilalkaraoglu bence kan testi verin varsa muhakkak çıkacaktır. Benimde aynı marka 6 gün öncesine kadardı. Çok silikti ve kan testim pozitif çıktı :) sabretmesi zor oluyor.
hilalkaraoglu hanega ay pardon ben beta soruyorsunuz gibi düşündüm reglimin yarın olması gerekli 7 Ocak, akşam tekrar test yaptım ama o silik çizgi çıkmadı
hanega hilalkaraoglu normalde bu marka yanlış haber vermiyordu ama rglnizi bekleyin olmazsa kan verin bence
hilalkaraoglu hanega evet sabahta yaptım ama göremedim bugün regl olacak mıyım onu bekliyorum birkaç gün daha bekleyeceğim 😞