dgngr mucizemgelsin sabun bile süremiyorum ben zararı olur diye. Saçıma boya süremiyorum. Yüzüne krem süremiyorum. Lazere gidemiyorum. Kalıcıyı bırak geçici oje aklımın ıcundan bile geçmedi. Deterjan bile koklamak yasak.
ecemk94 mucizemgelsin son 7 yıldır her ay düzenli yaptırıyodum. Hamilelikte de 6 aya kadar yaptırdım. Son 3 ay kaldı yaptırmayı bıraktım. Bebek doğduktan bikaç ay sonra tekrar başlarım diye düşünüyorum
dgngr sanalkoala öyle sabun değil. Sivilce geçiren asitli sabun yerine çay ağacı sabunu kullanıyorum. Eksik dedim parfon
mirzamelis35 Ben güzellik uzmanıyım ve 2. Bebeğime hamileyim hiç bir zararı olduğunu düşünmüyorum tırnak ölü bir dokodur sonuçta lazer yaptırılmaz ama krem vs bunlardan bisey olmaz abartmayın hanımlar 😂
bsrelif Ben hamile olduğumu bilmeden yaptırmıştım, ilk defa hepsi böyle patır patır söküldü anlamadım bir daha da yaptırmadım şu an. Doğum anında zaten hemşire elinde oje istemiyor.