Kızlar dün sağlık ocağında açlık kan şekerine baktırdım da diyetle gidiyorum gebelik şekerim var 87 çıktı normalmi sizce 35+4 deyim zaten şeker yüzünden aç kalıyorum tahlilde keton (+1) diye çıkmış uzun süre aç kalma diyor chatgbt sordumda bebek kilo alıyomudur anne karnında