36 haftalık olduk dün gece hem magnezyum suda eriyen magnorm hemde devit3 hap seklinde ilaçlarımı içtim öncesinde midem asit yapıyordu ama midem kötü değildi ilaçlarımı içtikten sonra bulantı oldu ama kusmadm 1 saat sonra artık dayanamadım bı anda kustum bulantıdan mi kusmann etkisiyle mi ne anlamadım burnum kanadı yani elimi yüzümü yıkarken avucuma tek seferlik bol bir kan geldi ama devam etmedi gece rahattım uyudum ağrım falan yoktu sabah kan ilacını içtim bulantım var acaba bebek iyimi kötü bir durum olsa fark ederim değil mi sadece şuan bulantı kusma hissi var başka bir ağrım yok