Kızlar bu durumu yaşayanlar kaç haftalıkken öğrendiniz ben 20+3 idi öğrendim doğum yaptırdılar suni sancı ile ve kürtaj oldum ama psikolojim baya bozuldu ben ilk bebeğimi de 8 haftalıkken kaybetmiştim sürekli rüyalarımda beni doğumhaneye götürdüklerini falan görüyorum baya psikolojim bozuldu:( bir oğlum var şükür sağlıklı sizler bu olay sonrası süreçte neler yaşadınız tekrar bebeğiniz oldu mu zaten tekrarlayan bi durum değilmiş ama insan yıprandığıyla kalıyor işte.