Elfidanur Kızlar 32+4 haftalığım hem herkes bilgilensin hemde hangı durumlarda hastaneye gitmemiz gerekıyor ve doğum başladığını nasıl anlarız ??
HaticeArCi Elfidanur henüz doğum olmadı. Ama bana söylenenler; Bir yerin kesilmiş gibi kanama olduğunda Suyun geldiğini düşündüğünde Bebeğinin hareketlerini hissetmediginde 5 dk da 1 düzenli yada sıklaşan sancı hissettiginde Hastaneye geliyorsun denildi. nişan denilen bir mukus gelmesi belden kasığa vuran dayanilmayacak sancılar ve nefesini kesen kasılmalar da dogumun başladığını gösteriyor. Ama nişanı gelip haftalar sonra doguranda var. Ben de beklemedeyim.