fatmanuralaca Aysenurkeser Normal dedi en son doktorumuz herhangi bir sıkıntı çıkmazsa inşallah🙏🏻 sizinki belli mi
Aysenurkeser fatmanuralaca sağ Salim kucağınıza alın inşallah benimde baş gelişli ama iki hafta gelişimi öndeymiş henüz bir şey konuşmadık yüksek ihtimalle kendisinin gelmesini beklemeyeceğiz gibi duruyor