dgngr damla_o arkadaşım yaşaşmış. Kontrol ettirmiş soru. Olmamış. Oğlu 7 aylık sağlıklı tosun. Ama ihmal etme göster
damla_o dgngr gidiyorum bebeğin kalbi atıyor ve çok hareketli dediler iğneler ve ilaçlar kullanıyorum
alprn İlk gebeliğimde az olmuştu iğne yaptırdım geçti şuanki gebeliğimde 12+6 aşırı kanamam oldu gece heryer kan oldu ilaç ve iğne ile gün gün azaldı şuan yok ama bebek içinde az bi kanama var o da geçer inşallah beni o korkutuyor
damla_o alprn çok zor bir süreç sürekli kontrol ediyorum kanama var mı diye allahım kıvamına almayı nasip eder inşallah