alyafrt Kızlarr 35+3 günlüğüz bugün bi deneyeyim dedim asla atamıyorum bacağımı bi korku gelmedi değil daha çok erkenn. Tutan tutmayan var mı genelde atamayınca doğum yakın oluyormuş sanırım
kurkmantosuzmadonna alyafrt hurafeden ibaret. Öok rahat atıp ohooo doğuma daha çok var dediğim gecenin sabahı acil doğuma gittim.
lux38 alyafrt evet bende instgramda çok goruyrm yinede de herşeye hazırlıklı ol cnm bende 32 ye giricm tek bacağımı atamıyorum dgerini atiyrm
momtobee34 alyafrt aynı hafta ve gündeyiz 35+3 😍 çok rahat bir şekilde atabiliyorum ikisini de ve bende doğru olduğunu düşünmüyorum hurafe bence 😂😂
alyafrt İnşallah hurafedir bebeğimin kafası uzun süredir aşağıda ona bağladım biraz baskıladığı için diye düşünüyorum vaktinde gelsin bebişlerimiz inşallahh
biryolculuk Zaten ne kadında ne erkekte bacak bacak üstüne atmak hiç hoş bir görüntü oluşturmuyor hiç hoş bir görüntü değil , size söylemiyorum yani genel anlamda konuşuyorum