Kızlar yenidoğan desteğe başvuru yaptım, askıda yani olumsuz dönüş oldu. Evim yok arabam yok yani üzerimizde herhangi mal varlığı yok kiradayız ve hali hazırdaki kiraları da biliyorsunuz. Eşim çalışıyor bende 2 yaşındaki çocuğumu her sabah başkasına emanet ederek işe gidiyorum çalışıyorum bu halimle sırf eve destek verebilmek için. Çok sinirim bozuldu. 153 aradım yine aynı dönüş oldu, şikayet vara yazdım dönüş yine aynı. Askıda olupta gelen oldu mu? Yapabileceğim başka bişey var mı? Öneriniz nedir?