ayseayh Kızlar merhaba haftaya 38 oluyorum diye doktorum doğumu başlatırız dedi 3 kilo oluyor bebiş. Ben hep 40 bekleniyor sanıyordum daha önce hiçbir belirti yokken doğumu başlatılan oldu mu?
Serfiraz ayseayh herhangi bir sıkıntı yoksa normal dogumda bekletiliyor. Sezeryansa biraz daha erken alabiliyorlar.
monica50 ayseayh açılmam vardı sancılarımı hissetmiyordum. bebeğim de zaten 3140 grama ulaşmıştı sorun çıkmadı ama suni sancı aldım 🥲
HaticeArCi ayseayh şehir hastanesine gidiyorum burada son güne kadar doğumu mecbur kalmadikca baslatma yada sezeryan diye birşey yokmus artık. Seni normal dogurtana kadar bekliyorlarmis.