dryyvz bende bunu kullandım ama hiç memnun kalmadım ya. Gacır gucur ses çıkarıyor sallanma aparatını kullanmadığım halde. Anne yanı olarak kullandığımda da bi köşesine elimi attığımda ses çıkarıyordu hemen. İlk ve tek çocuğum olmasına rağmen. İki defa toplamıştık taşınma esnasında ama mahfoldu resmen. Odasını ayırınca çöpe attım direk