bluemom24 ben 3 tsne aldım.
Tesettürlüyim bir tane ilk gün için lacivert önü düğmeli şehirde yapacagım için 2 gün yatış veriyorlar kan olursa diye krem yeşil bir tane daha aldım.
Bide eve giderken eşofman takımı tarzında kahverengi öncen fermuarlı takım aldım. Bide coros terlik aldım kendime😁 bu kadar şimdi üzerlerine yazma bulacağım onlarıda ayarlayayımda