kmulhim Bebek alışverişine başladım 23 haftalığım ve bu yatak meselesi ne kadar zormuş. Elele madre’ye çok bakıyorum ama kararsız da kaldım. Gıcırtı ve koku şikayetleri okudum. Kullanıp sıkıntı yaşamayan memnun olan var mı ?
sunbloom123 kmulhim elele madreyi aldım bende görünüş ve sağlamlık açısından şuanlık iyi duruyo koku hiç almadım daha kullanmamıza var hayırlısıyla içinde gelen yatak çok ince geliyo sadece yeni yatak alıcam
serem34 kmulhim 30 haftalığım kanz aldım onu çok övdüler araştırıp aldım bakalım nasip olursa kullanıp deneyeceğiz
sunbloom123 kmulhim amin inşallah sizde 🌸🤲 kendim test ettiğimde bir gıcırtı duymadım ama kullanımdan sonrasını bilemem
erikarpuz jalepone prego armada kullanıyorum memnunum sadece sallanma aparatını kullanamıyorum çok ses yapıyor
suragungor kmulhim elele madre aldim bende koku yok icindeki yatak cok ince ama ilk aylarda idare edebilir sonrasinda ic yatagini degistiricem sallanirken gicirti yok ama sallanmasi diger park yataklarda da ayni besik gibi degil tuhaf sallaniyor
kmulhim suragungor genelde ekstra yataştan yatak alıyolar sanırım bi model vardı t ile başlıyor adınınunuttum😅
Elifinizz5461 kmulhim Bende 30. Haftadayım park yatak olarak Kanz Sleepside + plus aldım eşimle birlikte kurduk güzeldi beğendim kullanmaya başlayınca bir sıkıntı olur mu bilemiyorum artık
jalepone erikarpuz o sallanma aparatı da önemli sonuçta değil mi aslında çok gerekli bir şeyi kullanamıyorsunuz .
erikarpuz jalepone aslında hayır çünkü anne yanı olarak kullanıyorum bi tarafını indirip yatağıma sabitledim böyle kullanışlı gece emzirmesine kalkmama gerek kalmıyor ve bebeğim beşiğin o şekilde sallanmasını sevmiyor zaten büyük olduğu için savuruyor bebeği
suragungor kmulhim evet evet simdilik bunu kullanirim diye dusunuyorum reflu yatagida aldim biraz daha buyuyunce yatastan daha duzgun bir yatak alicam insallah🌸