Kızlar selam şeker yüklemesi yapıldı bugün eczaneden toz almistim yarım şişe suya karıştırıp içtim saha sonuclarim çıkmadı öğleden sonra gidip gostericem doktora eğer yüksek çıkarsa endokrin bölümüne yönlendirecek inşallah yüksek çıkmaz 🤲 ilk bir kaç yudumu kolay içiliyor ama sonradan o şekerli suyu içmek inanılmaz zor oldu bitsin diye dua ettim serbetten farkı yoktu mide yanması yaptı çıkarmamak için zor tuttum kendimi hastane dışına çıktım temiz hava iyi geldi bulantima