elfgkce- Sağ tarafım el ve ayak bilek şişliği var sol tarafa göre daha fazla normal mi ikinci gebeliğim ilkinde hiç yaşamadım
azrmglll elfgkce- şuan erken doğum yaptım gebelik zehirlenmesi yaşadığım için ödem ve tansiyon çok dikkat edin
Mervedeniz10 Tek taraflı bi şişlikse hemen acile gidin ven trombozu olur farketmessiniz üzülmeyin allah korusun