Anonim1260 Kızlar şuan 7+0 ım en son doktora 5+4 de gitmiştim vajinal ultrason ile iki ayrı kese görmüştük doktor 7+4 de kalp atışını görelim diye çağırdı sizler kaçıncı hafta da gördünüz kalp atışlarını en net ne zaman belli oluyor ikizler de
bestebern Anonim1260 ilk gebelikte 5.hafta sonu şimdi ikinci gebeliğim 6.haftada bugün kalp atışı varmış
Anonim1260 sunbloom123 Burada açılan postlarda ikizlerin biraz daha geç duyulduğu söyleniyordu kalp atışını duymayı dört gözle bekliyoruz zaman geçmiyor sanki 😊
damla6565 Anonim1260 ikizlere hamile değilim ama dün 6+2 de vajinal ultrasonla kalp atışını gördük çok şükür 🥲 darısı sizee
bestebern Anonim1260 dinletmek için ilk gebeliğimde 10.haftayı beklemiştik zararlı demişti doktorum dinlemek bebek için inşallah :)
Anonim1260 bestebern Doktorumdan daha önce böyle bir şey hiç duymamıştım bize de vajinal ultrasonu önermiyoruz deniliyor çok mecbur kalmadığı sürece hep karından ultrasonu tercih ediyor
bus2109 6+3 te iki kese gördük bebeklerde ufaktan göründü kalp atışlarını da duyduk çok şükür ama vajinal olarak baktı karından sadece kalp atışı var dedi dinleyemedi vajinalden bizde dinledik ikisini de ☺️