aysegulk07 Pinareslem_16 monovit d diye geçiyor bazı doktorlar önermiyormuş ama devletin sağlık ocaklarına gönderdiği bu maalesef bende sağlık ocağında çalışıyorum isteyene veriyorum d vit ama istemezlerse ısrar etmiyorum yani
bsrelif deletedmom43191 Ayy benimkine de bakar mısın sağlık ocağı bana Coledan D3 yazmıştı şimdiye kadar onu kullandım
Pinareslem_16 kurkmantosuzmadonna 1 aylık bebeğim bende kullanabilir miyim internet baktım ama 4 10 yaş arası çocuklar kullanabilir yazıyor e bebekte varmış. Görsel atar mısınız sizdekinin
Pinareslem_16 aysegulk07 tarihi geçmiş bendekinin sağlık ocağının hemşire söyledim aynısı alabilirsiniz dedi
kurkmantosuzmadonna Pinareslem_16 ben doğduğundan beri kullanıyorum. Ocean 500 olanı. Üzerinde öyle yazıyor genelinin ama daha küçükler de kullanılabilir. Eczanelerde de var zaten. Görselini birazdan atayım.
Pinareslem_16 kurkmantosuzmadonna https://www.trendyol.com/ocean/vitamin-d3-400-iu-sprey-20-ml-p-3060533 bu sanırım Trendyol alsam sıkıntı çıkar mı ki eczaneden mi alsam