Ztkn2 ben kasımda yaptırdım 1. Sefer âdet görüyorsun zate 2 yada 3. Günü duruma göre başlıyor sonra 5 gün fln vuruluyor sun iğneleri benim iğnelerim. Akşam 5 ile 7 arasında dedi vur tamam demiştim sonra ki gttiğimde çatlamasın diye kendi kendine iğne verdi oda öğlen 12 deydi
Sonra da yumrta toplama olmuştu anestezi alıyordun zaten hiç bir şey hissetmiyorsun döllenme sürecine görede 3 günü yada 5. Günü transfer oda embriyo ya bağlı ne kadar çoksa 5. Güne gidiyor doktorunun onayıyla eğer azsa 3. Günü transfer ediliyor transfer de 10 dakikalık işlem
İnş bu sefer tutar benim bilmiyorum 🤷🏻♀️ ama içimde korku var ya tutmadıysa diye 😒