giiiz Herkese merhabalar 31 haftalık hamileyim kız bebek bekliyoruz 🌼 arkadaşlar ben isim seçemiyorum, yok yani olmuyor. Hah diyorum bu güzel anlamı da güzel vs 2 3 gün sonra yine soğuyorum isimden. Eşim de delircek en sonunda benim yüzümden 😅 bu durumu yaşayn var mı nasıl çıktınız işin içinden?
nurellanurrrr giiiz benim daha cinsiyet belli değil ama Elisa çok hoşuma gidiyor,doğa,güneş,parla,bade,inci sare hep bu tarz isimlere bakıyorum 😂
ranakzrn2 giiiz bende 30 haftalik hamileyim kizim olucak insallah ama bendede tik yok sadece Mina ismini begendik esimle ama bu olsun demedik daha
elizanisra giiiz benim kızımın adı elizan isra elizan ismini tavsiye ederim anlamı güzel uzaktan duyulan ezân sesi . ☺😊
giiiz Snowel en son seçtiğim isim bu ama kayın validem ile benim babam söyleyemedi laaaren diye uzatarak söyledileri 😅 ondan da öyle soğudum gibi ama başka da bulamıyoruz
Nur482482 37 haftalığız Talya da karar kıldık, bade ismini de çok beğeniyorum anlamından ötürü koymadım🌸🎀