yelizuraz 3.5 yaşında oğlum var şimdi doktorum bunun için kız dedi bana erken geldi biraz ama oğlumda da aynı doktora gidiyordum oğlumu da bilmişti ama kaç haftaydı hatırlamıyorum normal mi acaba değişir mi
H_M_ yelizuraz ben dün gittim göstermedi kendini ya dedi yürü yarım saat sonra yine bakayım göstermedi 13+5 günlük
tugbisssz yelizuraz bana da henüz 12 haftalık olmamıştı doktorum kız dediğinde erken geldi inanamadım ama 21 haftalığım hala kız diyo doktorlar değişmedi pozisyon uygun olduğunda ve cihaz iyi olduğunda yakalayabiliyo doktorlar 😌
yelizuraz tugbisssz bende diyorum ya inanamadım insanlar detaylı usg falan bekliyorlar bana aşırı erken geldi