nhl_ Kızlar 1 aylık hamileyim 1 haftadır ayaklarım inanılmaz uyuştu felçli gibi geçmiyo da napmam lazım ya sebebi ne bunun? Kadın doğum doktoruna söyledim nörolojiye git diyo bana hamile kalınca girdi bu uyuşukluk ayaklarıma
fatmaa51 nhl_ benimde sol kolumda uyuşma var sırtımın sol üstünde birde geçmiyor 2 gündür Ekg çekindim kan idrar tahlili aldılar birsey yok dediler doktorum da Nörolojiye git dedi bende şaştım cidden
nhl_ fatmaa51 ya bana da nöroloji dedi doktor ama hiçbir kan tahlili yaptırmadı yani hamile olur olmaz zaten başladı bu uyuşukluk daha önceden yoktu. Muhtemelen magnezyum folik asit falan lazım b12 de düşmüş olabilir ama herkes birbirine yönlendiriyo bu nasıl iş anlamadım