Merhaba 21 aralıkta hamile oldğumu öğrendim betam 19/51/147/1150/4949 şeklinde beta verdim polikinlik muayene oldum kese görülmedi beta aldı 4949 çıktı acilde kese görüldü 8 mm dün tekrar gittim 10 mm ama hafif kanamam oldu ilaç verildi bebek te normalde 7+2 olması gerekiyor iken 6+2 bebek görülmemesi normal mi alttan bakınca görüşür dediler ben baktırmadım alttan ultrason ile karından bakıldı kanama içinde rahim de sıkıntı görülmedi dedi dinlen dedi ilk gebelik biraz stresliyim