GzmEngdr ya ben kan testi yaptırdım işte 2 tüp kan verdim yarın saat 1 de alırsınız sonucu dediler.neyse gittim sonucu almaya ama doktor hanım olmadığı için sonuç vermediler.internetten biz çıkartabiliyomuşuz sonucu öyle söylediler.baktım ben yapamıyom arıyom tarıyom internette yok.sonra hastaneyi aradım laboratuardan bi adam baktı internetten sonuç çıkmamış.1 saat bekleyin sonra yine bakın internete dedi bana.neyse kapattım telefonu 5 dk falan geçti hastaneden o laboratuardaki adam aradı cihaz demolize olmuş yine benden örnek almaları lazımmış.bende yok dedim yaptırmıycam sinirlendim artık ya