gamzeondmrl kızlar fetal dna yaptıran var mı önerir misiniz memnun kaldınız mı nerede ne kadar tutara yaptırdınız önerilerinizi merak ediyorum
bkb35 gamzeondmrl ben yaptırdım evet fiyatları biraz yüksek ama o çektiğiniz strese değmez. İkili testte falan hep risk çıkıyor doktor ultrasonda emin olamıyor kendi de sorumluluk almak istemiyor. Maddi gücünüz varsa fetal yaptırın kafanız rahat olsun. Önceki hamileliğimde doktor ultrasonda bakıp down sendromu demişti tam da bayram arifesiydi kabus gibi geçmişti o bayram bana sonra başka doktora gittim hayır bir sorun yok ama sen yine de fetal yaptır demişti öylelikle rahatlamıştık.
nrydmrrr Doktorum geçen gün fiyatının 15-20 bin arasında olduğunu söyledi ve bana çok uçuk geldi. İlk çocuğumda yapmamıştım 2′li 3′lü taramaları, şimdi sadece fetal DNA’dan herşeyi net öğrenebiliyormuşsun ama yine de yapmayı düşünmüyorum açıkçası
giizeemmm hayat2 alsancakta evrim konyalıoğluna gidiyorum ben orda kan alındı, daha sonra özel istgen genetik hastalıklar ve değerlendirme merkezine gönderildi 15 bin tl ödedik. 5 gün içinde sonuç çıktı
ezerg Özel laboratuvarlar var. İstanbul Zeytinburnu ve Ankara Çanlara da bulunan 2 firma var. İkisi de güvenilir. Çevrem hep onlarda yaptırdı.
mrvgms Kızlar merhaba detaylıda kalpte odak gördüğü için fetal yaptırdık. Ama diğer her sey yolunda kalpte de odak dışında bir sey yok çok güzel geçti muayne. Fetal sonucu temiz çıkarsa hiç korkmanıza gerek yok dedi kalpteki odak önemsizleşir dedi. 1 ay sonra gene gel bakayım dedi . Benım sonuçlarım temiz çıktı detaylıda ek olumsuz bir şeyde söylemedi. Her şey yolunda tekrar perinatoloğa gitmem gerekir mi. Maddi olarak da ucuk fiyatlar kadın dogumcumla rutin kontrol yeterli olmaz mı ? Detaylı da ek söyleyeceği bir şey yok cünkü . 2. Kez gitsem mi detaylıya gitmesem mii