6.haftamda çok yoğun belirtiler yaşarken 7.haftama girdiğimde hepsi kayboldu bulantım sabah açken aşırı olurdu yok denecek kadar az 3 gündür burda kalp durması çok okuyorum böyle belirtileri kaybolup da bebeğini kaybeden var mı acaba çok endişe ediyorum yada normal midir lütfen cevaplar mısınız