yenianne_adayl ben ilk doğumu özelde yaptım ablam devlette yaptı. Söyle özet geçeyim
Ablam Devlette doğurdu ;
Ultrason muayene kontrol sırasında erkek sinek bile almadılar içeri. Bayan bile almadılar
Sancı çekerken tek başındaydı yanına kimseyi almadılar annemi bile
Dışarda bekleyenlere asla bilgi vermediler.
Ablamı yatırdılar asla yurutmediler müzik açıp ablamı rahatladilar tek başına sancı çekti
12 saatten fazla sancı çekti istemiyorum normal doğum dedi sezeryana alın dedi asla asla kabul etmediler çok zor bir dogumdu.
Doğumdan sonra bebeği ablama sadece uzaktan gosterdiler ten tene temas yapmadılar dışarda bekleyenlere de gostermediler
Doğumdan sonra 2 kişilik odada kaldı ilk başka ablamjn eşini içeri almadılar, yani doğumdan hemen sonra bebeğini göremedi..
Ben özelde doğurdum;
Muayene sırasında eşim hep yanımdaydı bebeğimizin anlarına birlikte şahit olduk.
Sancı çekerken dönüşümlü olarak eşim ve annem yanıma geldi annem belime masaj yaptı benimle konuştu çok rahatlattı beni.
Dışarda bekleyenlere sancı doğum açıklık tahmini doğum zamanı hakkında sık sık bilgi verdiler
Sancı çekerken sürekli ayaktaydim dans ettim ebeler destek oldular istediğim müzikleri açıp benimle sohbet edip beni rahatlattılar.
Doğumdan sonra bebeği kucağına verdiler ten tene temas yaptık sonra sarıp sarmalayip dışarda bekleyen aileme gösterdiler. Ebeler bana çok destek oldular corabima kadar giydirdiler basortumu bağladılar ve güle oynaya çıktım dogumhaneden.
Doğumdan sorna tek kişilik odada kaldım konforlu rahattı eşim anında bebeği gördü.