Gün içinde ayaktaysanız hissetmek zor ama gürültülü ortamda inanılmaz hareketleniyor (öğretmenim:)) o yüzden müzik ya da konuşmak belki de dürtmek gerekebilir en olmadı bi parça çikolata işi çözer:) benimki de çok hareketli orası da ayrı bi gerginlik normal mi acaba diyorum bende.