dgaon Hafif pelviks ve kasıklarımda ağrı var 9 saattir sizce hareket yaptığım için midir yoksa doğum belirtisi midir yaa
yorgunannis dgaon regl sancısının fazlasıysa ve giderek artıyorsa sonra bi gelip gidiyorsa karnın sertleşiyorsa doğum belirtisidir.