Merhabaalar yarın doktor muayenemiz var tam 36 haftalık olacağız Allah’ın izniyle uygulamaya göre son 29 günümüz kaldı🤲 30 lu haftaların başında içimi bir doğum korkusu salsa da (ilk doğum) bir iki hafta içinde korkum kendi kendine geçti başıma ne gelecek bilmemenin verdiği bir belirsizlik huzursuz etse de inanılmaz şekilde şuan içimde bir güç hissediyorum ve korkmuyorum umarım hepimiz hayırlısıyla atlatırız bu süreçlerimizi 🫶 onun dışında son 2 haftadır inanılmaz ödemim var 36 numara ayaklarım 38 oldu bu ayakların benim olduğuna inanamıyorum bazen ellerim de özellikle sabahları inanılmaz şişiyor büyük gelen alyansım şuan parmağıma olmuyor yüzümün de şiştiğini hissediyorum ve ödem aşırı moralimi bozuyor şuana kadar toplam 10-11 civarında kilo aldım genel olarak sadece karnım büyüdü gibi ama ben 30 kilo almış gibi hissediyorum kızıma kavuşmak için gün sayıyorum içimi biraz dökmek istedim sizler ne durumdasınız 🎀🥰