Kızlar merhaba ben 2 yıldır evliyim tedavi görüyorum çikolata kisti+ polikistik over var bende birde bildiğimiz kadari ile bı tüp tıkalı bu ay ki tedavide klomene başladık sonra GonalF 75 ilk kullandık salıdan cumaya kadar cumartesi kontrol vardı gidemedik pazartesi dün gittim bana bir yumurta çatlamış bı çatlatmamis yumurta var dedi Perşembe birliktelik oldu takvim uygulamasına göre cuma yumurtlama gösteriyordu dün çatlama iğnesi yapıldı pzts crsm cuma ilişki cumartesi gel dedi bat16 Ocak sizce tutar mı