Hanımlar arada oturduğum yerde bile oluyor afedersiniz ceviz büyüklüğünde diyim sıvı akıntı oluyor su gibi ama bazen idrara çıktığımda su gibi geliyor idrarın bembeyaz bu hafta oldu oda ve karnımda arada bir sertleşiyor ve belime ağrı yapıyor zaten bu hafta bel ağrısı çekmekten uyku bile uyuyamıyorum o derece oldum normal mi sizce ?