Kızlar ikinci Gebeligim kızım 4 yasina grcek şubatta çok tedirginim ya ikisine de yetemezsem ya kızımı ihmal edersem kızım oyun oynamayı çok seviyor ekran açmıyorum hiç bi şekilde bu instgramda gördüğüm videolarda beni korkutuyor yok 2. Çocuk istemememin sebepleri yok ilk çocuğumu ihmal ederim , yok ilk çocuğum yalnız hissetmesin ilkine haksızlık olur vs gibi insta momlar paylaşıyor onları gördükçe iyice korkuyorum endişeleniyorum , 23 haftalık erkek bebise hamileyim biraz endişeliyim doğum sonrası kızım ı ihmal ederim diye 🥺🥺 bide arkalarında ki yaş farkı çok mı normal mi