merve__12 ben 28+4 te yaptırdım doktorum özeldi 29 da yaptırsan sorun olmaz demişti benimde randevum 29 haftalıkkendi ama iğneyi ücretli olarak yapıcaktı sonra devletin ücretsiz yaptığını söyledi bende 3 4 gün erken yaptırmak istedim çoğu kişi 28in içinde yaptırıyor diye ne olur ne olmaz tam tarihinde yaptırmak istedim