mucizemizibekliyoruzz Hatnbnr bende bişey yok. Muhtemelen influenza değil ama hafif boğaz ağrım vardı. Dişimi fırçaladım. 1 çay bardağı suya yarım çay kaşığı tuz koyup gargara yaptım. Üstüne de bal yedim 2 kaşık. Ağrım geçti.
Admsarzu Hatnbnr ben 2 hafta önce geçirdim bolca portakal yemeye çalıştım birde çay limon bal başka bisey kullanmadım ağrı kesici bide paracetamol. Aşırı kusma ateş ve titreme mafetti beni 7 gün sürdü
babygirl02 Hatnbnr bana da eşimden geçti bogaz acısı ağrısı ateş mide bulantısı halsizlik tek yapabildiğim şey ballı ıhlamur içmek ve çorba içmek 1 hafta oldu hala geçmedi çok fena öksürüyorum 35+3 oldum inşallah Bian önce geçer
Birdbox Hatnbnr canım bende de kuru öksürük ve boğaz ağrısı var hiçbir şekilde ilaç kullanmak istemediğim için tereyagini eritip üzerine pekmez döküyorum kapatmayı yakında limon sıkıyorum o bayağı bogazimi rahatlattı bir de ara ara zencefil bal limon kaynatıp içiyorum iyi geliyor
esrashnn01 mucizemizibekliyoruzz bende aynı boğaz ağrısı çekiyorum sıcak suya bal limon bakalım inşallah iyi gelir gargarayı da yapayım sizde görmüşken
tdrmss 3 gün yattım dinlendim çorbalar içtim bol bol 3. Günün sonunda oksurmekten göğsüm ve kasıklarım aşırı ağrıyordu doktora gittim parol serum taktılar hiç bişey yapmıyor doktor c vitamini tüket ve tavuk çorbası kelle paça felan iç toparlatiyor
Hatnbnr tdrmss inşallah teşekkür ederim çok kötü kuru öksürük oluyo döşüm ağrıyo öksürürken dikkatte ediyodum ama olacağı varmış
incei Boğazın alt kısmı böyle göğüse doğru yayılan bir acı varsa ve öksürüğün ordan geldiğini hissediyorsan bronşit olabilir. Ben de şuan hastayım. acile gittim boğaz enfeksiyonu deyip gönderdi ilaç vermedi ama ben nefes alamıyorum ciğerlerim ve göğsüm dolu hissediyorum hırıltım var ve bence bronşit oldum. İnşallah evde atlatabilirim. Sarımsağı küçük küçük doğrayıp içine biraz bal limon karabiber katıp sabah akşam yutabilirsin ilaç gibi. Ben suyla yutabiliyorum. Ama her seferinde taze hazırlaman Lazım o biraz iyi geldi bana
Hatnbnr Admsarzu eşim influenza oldu ondan bana geçti büyük ihtimalle bende öyleyim kusuyorum o kötü bebeğe bişey olur diye korkuyorum 33+4 olduk son haftalardayız çok üzülüyorum ya
Admsarzu Hatnbnr Allah’ın izniyle bisi olmaz bana olmadı bende o virüsü geçirmişim meğer çokta korkmuştum bebeğe bisey olur diye ama olmadı sükür size de olmaz inşallah bolca meyve tüketin
gizemelisa Şu an tüm krmiklerim ağrıyor ateş oldu korktum 32 haftadayım bende , inşallah Bebeklerimiz etkilenmiyordur, 3 gün daha çalışmak zorundayım izni geriye atmak için ama sürünüyorum
Hatnbnr gizemelisa inşallah bu halde çalışmak daha zordur tabiki Allah yardımcın olsun canım dikkat et bebişin hareketlerine
Papatya05_ babygirl02 geçiren herkes diyor 1 aya anca toparlıyomuşsun bizim 1 hafta oldu oğlumun 2 hafta hala toparlayamadık eşimde çok öksürük kaldı hava taktıracak bugün
babygirl02 Papatya05_ insallah o kadar sürmez birsn önce geçer 1 ay sonra dogumum var bol bol ıhlamur içeyim bari
nyra Hatnbnr çocuklarım influenza olmuştu eşimde hastalandı sonrasında ama bana bulaşmadı sanırım çünkü iyiydim. Zencefil çayı yaptım onlara zencefil varsa ayva yada elma hepsini kaynatın demlenince doğal bal içine bu şekilde için. Çok çok iyi geliyor zencefil en güzel en doğal çözüm. Ayrıca hiç bir sakıncası yok dr uma sormuştum bende içebilir miyim kan sulandırıcı da kullanıyorum diye içebilirsin demişti
Papatya05_ babygirl02 ben tarihi daha almadım şuan 33+2 deyim 35. Haftada gittiğimde şubatın 2. Haftasında 9 Şubat gibi inşallah konuşacağım doktorla
babygirl02 Papatya05_ sağlıcakla bebeğinizi kucağınıza alırsınız benimde ocak sonu olacak doğum o zamana kadar iyileşirim inşallah hiç yemek vs yiyemiyorum 🤦🏻♀️