cicekbahcesi_ gece acilden gittim doğumhaneye nst de 90 çıkıtı geri düştü bir kaç kere alttan baktı açıklık yok yatış verdi doktor serum takılı şuan ciğer gelişmesi için iğne yaptı erken doğum mu olur sizce daha çok erken korkuyorum hala sancı gelip gidiyor
Yaseminclmekci cicekbahcesi_ canım çok geçmiş olsun bende 32. Haftamdayım bugunden beri cok fazla kasılmam ve sanki bacagımın arasında bırsey varmıs hissi vajınada boyle doluluk hıssı gıbı bırsey var acaba neden siz ne hıssettiniz acile giderken
kartanesii_ cicekbahcesi_ geçmiş olsun lütfen stres yapmayın ☺️🤲🏼🫶🏼 inşallah bir sıkıntı çıkmayacak 💗
cicekbahcesi_ Yaseminclmekci benim karnım sertleşip duruyordu ve kasık ağrım vardı arada birden bir ağrı girip gidiyordu bele vurunca ağrı geldik ama benim böbrekte stent var o tetiklemiş sanırım
bongomi Yaseminclmekci benimde tam olarak aynısı böyle sanki bacaklarımı birleştirerek yürüyemiyorum arasında bir şey varmış gibi ve karnım ara ara kasılıp sanki böyle bebek toplanınca serteşiyor sonra yumuşuyor ama o serteştiği esnada kasıklarımda baskı oluyor
ayysees Yaseminclmekci aynı durum bende de var vajinada doluluk gibi bişey varmışta onu hissediyormuşum gibi son bi kaç gündür arada bir oluyor 32+6 dayım bu arada
cicekbahcesi_ Zulfiye06 az önce başladı oda verdikleri serum ilaç yapmış serum takmadı tekrar dinlendim biraz uyudum geçti baş ağrısı
tugcee60 Merhaba nasıl oldunuz. Benim bu durum 30. Haftamda olmuştu. Serum ve ilaçlarla durduruldu. Şuan 33. Haftamdayım ve şuan herhangi bir risk kalmadı normal hayatıma devam ediyorum.