karpuss 18 haftalık oldum ama gebeliğimin başından beri uyuyamıyorum geceleri ne olacak böyle, hamileyken uyutmayan bebek dünyaya gelince de uyutmaz diyorlar ya doğunca da geceleri uyumayan bir çocuk olursa 😬
Zehrailly karpuss Ben de 17+4 üm ilk hamileliğimde çok enerjiktim fakat bu sefer acayip yorgun ve uykuluyum belki 1 yaşında bebeğimle uğraşmakta etkiliyordur tabi 😄 Son aylar uyumak çok zordu bebekten değil ama mide yanması mahvetmişti beni.
Meral_63 karpuss bacım hamileyken de uyunmaz bebek doğunca da yemin ederim kafayı yiyecem artık ben 17 sezerayn oldum vala bi saat doğru uyamadim yeminle bak saat sabahın 4 ayaktayim daha 🥹 kafayı yiyecem artık ağlıyorum ya bu nedir diye keşke hep karnımizizda kalsalar yeminle
Pofidik123_ karpuss 37haftadan merhaba sen asıl 28 den sonra gör uykusuzluğu uyuyamamayı şu an iyi günlerin tadını çıkar rahat rahat uyu uyuyabildiğin kadar aşko😂 çarşamba sabah doğuruyorum inşallah asıl uykusuzluk o zaman. Başlıcak
Buket_dadassss karpuss slm bende varım burda saat 07:00da hastanede olucam doğuma giricem ve bende 0uyku heycan korku panik stres hepsi fulHD😅🥹💙
NEHIR15555 Doktoruna sordun mu canım haftan erken uyumak kolay olmalı senin için 3.trimesterde başlar uyku sorunu
karpuss Zehrailly yaa bebiş yoruyordur haliyle normal yorgun olmanız. Bir kaç gündür kasıklarım ağrıyor benimde baştan böyleyse son ayları düşünemiyorum bile 😁hapı yuttum resmen
karpuss Meral_63 evet hamileyken uyutmayan bebek doğunca da uyutmaz diyor çevremdekiler tırsmaya başladım artık. Valla bacım kucağına almışsın sağ salim ona şükür biri baksa sende bir kaç saat uyusan rahat keşke
Meral_63 karpuss bacım gazı var işte karnı sert ağlıyor hep kıpkırmızı oluyor ikina ikinia artık hali kalmıyor yemin ederim bu sefer üzülüyorum onu bu halde görünce bacım gaza ne iyi gelir acaba bilen var mi herşeyi deniyorum gaz damlası falan ama çit yok anlamıyorum bişey fayda etmiyor SANKİ
karpuss Pofidik123_ ayyyy keşke uyuyabilsem uyku ilacı bile almayı düşündüm resmen 😅Bacım bende bir an önce doğursam da uyusam diye düşünüyordummm vah ki vah halime o zaman. Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşAllah uslu bir bebiş olurda annesini uyutur iyi düşünelim iyi olsun 😇
karpuss Buket_dadassss ayyyy çok heyecanlıııı. En azından bebişine kavuşacaksın bacım 😅 öyle düşün uykusuzluğun mutlu bir şey yüzünden. Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşAllah 🌼
Buket_dadassss karpuss amin öyle tabide endişe korku malesef heycanı yerle bir ediyor ikinci gebeligim ve aklımı yitirmek üzereyim😅sanırım depresyondayım
karpuss Buket_dadassss doğru haklısın, ikinci olunca insan her şeyin daha bir farkında olur. Aman dur ne depresyonu kızzz iki bebiş sana muhtaç olacak 😅sakın koyverme kendini ☺️dinlenmene bak yorucu bir gün olucak sanırım
karpuss kesginn ben hiç uyumuyorum uyuyup uyansam keşke bir kaç saatte olsa 😅kocam 8.30′da işe gidene kadar ayaktayım ondan sonra belki uyurum. Gündüz uykusu gece uykusu gibi olmuyor maalesef
buglemk karpuss ben de 16+5 teyim . Bebekten mi bilmiyorum ama her gece 3 te uyanıyorum 1-2 saat uyuyamıyorum sonra sanki çok uyumuşum ki altı buçukta bi daha uyanıyorum. Zaten 3 te uyandığımda da kafamdaki felaket senaryolarından da uyuyamıyor olabilirim