mervekaya0658 Merfy sakiniz çok şükür 36+5teyiz 2 gün sonda işten ayrılıyorum Doğum içinde hayırlısı hangi gün olacak bakalım ne zaman gelirse
Eymnm Merfy Şükürler olsun bizde 35 iz Allahın izniyle 3 Nisan da kucağımda prensesim,heyecan,sabırsızlık ve dört gözle bekliyoruz🤗🤗