Zeyzeyy- 

Evim çıkmaz sokakti evin onude musaitti hazır hava da güzel öyle yapmistim sonra bidaha kutlamadim 😄 anlamıyor çünki gereksiz gerçi şuan 3 yaşında anlıyor da olsun 4 yaşında kardesiyle birlikte kutlarız 🥰 yüzümü kapatma sebebimde kimse tanimasin diye değil he agzım yamuk çıkmış eşiminde öyle , öyle bişey olsa zaten bebeğimi de gizlerdim kfhdhd