Momlife_ benim ilk hamileliğimde doktorum kemik yapısına göre elleri ayakları çok güzel kemik yapısı narin olacak manken gibi kesin kız dedi ama çok erken bi haftaydı. Sonra 6 ay olana kadar başka doktora gitmek zorunda kaldım bi hafta erkek bi hafta kız diyip durdular ama ilk doktorumun dediği doğru çıktı ve gerçekten elleri ayakları manken gibi yavrumun 🙈 kemik yapısına görede yapılabilir ben ikna olmuştum 🙈