Seymanurr Canım öncelikle geçmiş olsun bizde de aynı durum var çift taraflı kistlerimiz var perinatoloji uzmanına gözüktük. Kendisi normalde 26'ıncı haftaya kadar bekleniyor olduğunu ama bizim kistlerimizin normalden daha büyük olduğu için 28'inci haftaya kadar bekleyecek olduğumuzu söyledi. Ben öğrendiğim gün çok üzüldüm harap ettim ama sonra şu geldi aklıma biz ne hissedersek oda aynısını yaşıyor ve dedim ki ben böyle kötü olursam iyi olacağı varken ya daha kötüye giderse dedim. Sonra normal yaşantıma devam etmeye başladım bu gerçek bu var biliyoruz ama kendimizi mahvedersek oda hissedecek bunu güçlü olmaya çalış annesi. 16+4 günlüktü öğrendiğimiz de şuan 18+4 olduk. Hepimiz sağ salim kucaklarımıza alırız inşallah yavrularımızı 🙏😇