Zeynepfasulye 36+3 yarın gidicez bakalım doğum için bişey dicekmi bebiş napıyor ne durumda en son gittigimizde yüzünü göstermemişti bu sefer gösterirmi heyecandan uyuyamayanlardanım 😁🥰❤️
yurdgul Zeynepfasulye bende yarın görüşe gideceğim. 33+4 olduk. Serklajlıyım sezaryan olmayı düşünüyorum. Sizce benim istediğim güne verirmi. 37+4 te doğsun istiyorum 😂
elifayaz112_ Zeynepfasulye ben de cuma günü gidicem ama bir aydır sürekli o günü hayal edip duruyorum bı de bana bebeğin böbreğinde genişleme var dediler iyice o günü bekler oldum dua edin kızlar inşallah güzel şeyler söyler
Senacanblt_ Zeynepfasulye saat 11 de randevum, var ve gece sürekli uyandım en son 6 da tamamen kalktım 37 haftalığım sona geldikçe daha bi heyecanlı oluyor kontroller 💗🥹
Zeynepfasulye Mucizem2131 giderken böyle zaman geçmiyor bi türlü ama içeri girince sanki beş saniyede geri çıkıyoruz 😂😂 saatlerce onu izleyip bakmak istiyorum
Zeynepfasulye elifayaz112_ banada aynısını dediler çok araştırdım başka doktorlara gittim biri var biri yok dedi olsa bile sünnet ettirince geçiyormuş ve kalıcı Allah korusun yada çok kötü bişey degilmiş
Senacanblt_ Zeynepfasulye valla pozisyon normal doğum benim de isteğim o yönde aksi bir durum olmazsa ama uzun uzun nst de kalp atışını dinlemek beni rahatlatıyor
Zeynepfasulye Senacanblt_ bana doğum için birşey demedi bu zamana kadar bakalım bu gün dicekmi inşaAllah sağlıkla normal doğum yapıp kucagıma alırım❤️
annekiz6141 Zeynepfasulye Ayy benimde yarın 14+3 olcaz yarın cinsiyet daha belli değil umarım bu sefer söyler de bende rahat ederim 😄😄🙊🙊🙊 kizimda bu kadar heycan yapmiyordum soktulu bi ikinci gebelikti hic bişey hissedemiyordum ama şuan içim kipir kıpır keşke bugüne alsaydim randevuyu yarına çok var of 🤣
Zeynepfasulye annekiz6141 zaman geçmiyor gidicek oldugunuz gün 😂😂 rabbim gönlünüze göre sağlıklı hayırlı evlatlar nasip eylesin hepimize ❤️
annekiz6141 Zeynepfasulye Sağlıklı ve hayırlı evlat olsun bana onlar yeter 🥰 cinsiyette ayrım yok hepsi evlat sonuçta 🥰