Öncelikle hamile olan tüm annelerim bir avazda sağlıkla bebeklerinizi kucağınıza alın inşallah 🤍 Cuma sabahı 40+2 de artık doktor bebeğin doğması gerektiğini düşündüğü için yatışımı verdi, saat 8 de açıklık kontrolü için ebe muayne etti yarım parmak kadardı açıklık nstde sancılar yok kadar az ve düzensizdi bebeğin başı hala çok yukardaydı aşırı üzüldüm çünkü 3.gebeliğim en azından açıklığım 2 3 cmdir diye düşündüm neyse daha sonra ebe pilates topunda zıplamamı istedi zıplamaya başladım hafif sancı hissediyodum ama yine düzensiz, doktorum geldi muayne etti açıklık hala aynı olunca vajina sıyırma dedikleri bir işlem yaptı acı hissettim felaket şekilde sonra sancılarım düzene girdi topla zıplamaya devam ettim tekrar muayne edildim suyumu patlattılar sancılar artık zirvedeydi 15 dk sonra ebeme ben tuvalete gitmek istiyorum dedim izin vermedi muayne etti 6 cm olmuştum doğumhaneye götürmek istedi ama altıma yapcak gibiydim zorlada olsa yürüyerek gittim ve nerdeyse bebeği doğumhanenin kapısında doğurcaktım doktorum koşarak geldi ve kesisiz yırtıksız şekilde kızımı 2 kere ıkınarak kucağıma aldım çok şükür 🥰 hikayeye bakınca yorucu bir süreç gibi ama asla değil sıfır açıklıkla suni sancı almadan çok şükür kısa sürede doğurdum ve ben yapabildiysem herkes yapar sadece nefesinize odaklanın inanın sonrası çok güzel oluyo 🤍