çok aşırı derecede gribtim ve doktora gittik serum falan yazarlar diye fakat doktor ntsde çıkan sancilardan dolayı göndermedi ve doğum önerdi 9 buçukta dogumhaneye indirdiler suni sancı epidural almadan kendi sancılarım ile sabah 7 10 da doğum yaptım kızım sağlıkla dünyaya geldi siz ne düşünüyorsunuz🤲🏻🤍